Samstag, 22. Januar 2011

Herford: Käfer- und Veteranen-Wintertreffen

Today we visited a nice winter meeting in Herford - about 170 km fom home. It is located in an old freight shed - but luckily a heated one. We meet some friends and had a good time. There were a lot of vendors and some real nice rigs. But I've been there with my son - and also on a mission (to find all the little stuff mentined below) - so I simply forgot to take some pictures, Here is the only one I did:
Heute waren wir in Herford. Da Ich mit Sohn und "Einkaufsliste" unterwegs war, habe ich irgendwie das Fotografieren vergessen, hier mein einziges Bild -Ich hätte aber reichlich "knipsen" können, es gab eine Menge zu sehen und viele Leute zu treffen!

Here is what I found, some rubber grommets for the wiring loom and a wiper switch which I want to modify from pressure operated to electrical operation - We will see when I get there!
Hier meine "Beute" -diverse Kabeltüllen und Durchführungen für den Kabelbaum. Der Schalter soll von pneumatisch auf elektrisch umgebaut werden - mal sehen wann ich dazu kommen...
Tomorrow I will clean up the garage and prepare everything to get starting with the chassis work...
Morgen wird die Garage aufgeräumt und für die Arbeiten am Chassis vorbereitet!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen